„AdWords to dla nas synonim rozwoju firmy”. — Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży
Dekoria to wyjątkowe artykuły i ozdoby do dekoracji wnętrz. Firma ma swoją siedzibę w Żarowie, a dzięki dynamicznie działającemu sklepowi internetowemu jest znana w całej Polsce. W tym roku portal Dekoria.pl zajął I miejsce w kategorii „Dom i Wnętrze” w rankingu sklepów internetowych opracowanym przez opineo.pl.
W pięknym stylu
Dekoria korzysta z reklamy internetowej od samego początku swojego istnienia. Niemal cały budżet marketingowy jest przeznaczany właśnie na tę formę promocji. Kampanie AdWords – bez których Dekoria nie wyobraża sobie obecnie funkcjonowania – generują ponad 25% przychodów firmy. Oprócz tego Dekoria z powodzeniem stosuje również usługę Google Merchant Center oraz inne możliwości promocji w internecie, konsekwentnie zwiększając swoją sprzedaż i liczbę zadowolonych klientów.
Liczy się wnętrze
Dekoria ma coraz ambitniejsze plany ekspansji, w których ważne miejsce zajmuje reklama w Google. Dlatego przy ich realizacji Dekoria korzysta z pomocy agencji o statusie Partnera Google. AdWords to dla nas synonim rozwoju firmy, a Google jest zdecydowanie numerem 1 – stwierdza z przekonaniem Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży firmy Dekoria.