AdWords aranżuje przestrzeń wirtualną, a Dekoria – rzeczywistą

Data wpisu: 22.11.2016
Zdjęcie główne #52 - AdWords aranżuje przestrzeń wirtualną, a Dekoria – rzeczywistą
Dekoria
• www.dekoria.pl
• Żarów, Polska
• Artykuły do dekoracji wnętrz

„AdWords to dla nas synonim rozwoju firmy”. — Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży


Dekoria to wyjątkowe artykuły i ozdoby do dekoracji wnętrz. Firma ma swoją siedzibę w Żarowie, a dzięki dynamicznie działającemu sklepowi internetowemu jest znana w całej Polsce. W tym roku portal Dekoria.pl zajął I miejsce w kategorii „Dom i Wnętrze” w rankingu sklepów internetowych opracowanym przez opineo.pl.

W pięknym stylu

Dekoria korzysta z reklamy internetowej od samego początku swojego istnienia. Niemal cały budżet marketingowy jest przeznaczany właśnie na tę formę promocji. Kampanie AdWords – bez których Dekoria nie wyobraża sobie obecnie funkcjonowania – generują ponad 25% przychodów firmy. Oprócz tego Dekoria z powodzeniem stosuje również usługę Google Merchant Center oraz inne możliwości promocji w internecie, konsekwentnie zwiększając swoją sprzedaż i liczbę zadowolonych klientów.

Liczy się wnętrze

Dekoria ma coraz ambitniejsze plany ekspansji, w których ważne miejsce zajmuje reklama w Google. Dlatego przy ich realizacji Dekoria korzysta z pomocy agencji o statusie Partnera Google. AdWords to dla nas synonim rozwoju firmy, a Google jest zdecydowanie numerem 1 – stwierdza z przekonaniem Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży firmy Dekoria.

Autor wpisu: Soluma SEM

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.