„Nie wyobrażamy sobie funkcjonowania na obecnym rynku bez AdWords”. — Przemysław Tesz, Specjalista ds. SEM
Meblik to producent mebli niemowlęcych, dziecięcych i młodzieżowych. Firmę założyło dwóch studentów, którzy chcieli wprowadzić do branży meblarskiej opracowane przez siebie innowacje. Dzięki sukcesom w stosowaniu najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań firma zatrudnia obecnie 150 osób, a jej produkty można znaleźć w 15 krajach.
Miara sukcesu
Meblik korzysta z Google AdWords od 6 lat. Od dwóch lat sukcesywnie zwiększa nakłady na AdWords, co pozwoliło na wzrost sprzedaży o 25%. Właśnie dlatego aż 40% obecnego budżetu marketingowego jest przeznaczone na tę formę promocji. Nie wyobrażamy sobie funkcjonowania na obecnym rynku bez AdWords – twierdzi Przemysław Tesz, Specjalista ds. SEM. Firma wspiera rozwój swojej działalności także za pomocą innych narzędzi, takich jak Google Analytics, narzędzia dla webmasterów Google czy YouTube, które zwiększają widoczność marki w internecie i tym samym pozwalają szybciej dotrzeć do potencjalnych klientów.
Na podbój świata
Znakomite efekty osiągane w kraju zachęcają Meblik do zastosowania kampanii Google AdWords także podczas realizacji ambitnych planów ekspansji na nowe rynki – nie tylko europejskie, jak Niemcy, Litwa, Łotwa, Węgry, lecz także bardziej odległe, jak Arabia Saudyjska. Firma zamierza uważnie śledzić dalszy rozwój technologii i narzędzi Google, ponieważ wyraźnie widzi ich korzystny wpływ na zyski firmy.