Korzystając z AdWords, Chocolissimo chce zostać numerem 1 na świecie

Data wpisu: 22.11.2016
Zdjęcie główne #51 - Korzystając z AdWords, Chocolissimo chce zostać numerem 1 na świecie
Chocolissimo
• www.chocolissimo.pl
• Poznań, Polska
• Ekskluzywne wyroby czekoladowe

„AdWords bez dwóch zdań pomaga nam się rozwijać”. — Adam Jankowiak, E-commerce Manager

Chocolissimo świętuje w tym roku dziesięciolecie istnienia firmy. Oczywiście na słodko i ze smakiem, ponieważ ofertę firmy stanowią wyrafinowane wyroby czekoladowe dla koneserów z całego świata. Pralinki, czekoladowe telegramy, trufle, figurki z czekolady, egzotyczne kolekcje, czekoladki ze zdjęciem – to tylko niektóre z produktów oferowanych na firmowej stronie Chocolissimo.pl.

Internetowo, czekoladowo

Początki działania sklepu internetowego Chocolissimo związane były z ogromną pasją do czekolady i chęcią poznania, jak funkcjonuje wirtualny biznes. Dzięki analizie czego szukają Internauci, firma stale dopasowuje swoją ofertę do ich potrzeb i preferencji. Co więcej, skrupulatne poprawianie efektywności prowadzonych kampanii sprawiło, że reklama internetowa stała się dla Chocolissimo najskuteczniejszym sposobem pozyskiwania klientów. Obecnie, zdecydowaną większość budżetu marketingowego firma przeznacza na reklamę w internecie. Dzięki temu, jest w stanie znajdować klientki nawet w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Sama słodycz… sukcesu

Chocolissimo ma też jasno sprecyzowany pomysł na przyszłość, w którym AdWords odegra ważną rolę. Ekspansja na nowe rynki i zdobycie pozycji najlepszego na świecie internetowego sklepu z czekoladą. AdWords bez dwóch zdań pomaga nam się rozwijać – podsumowuje zwięźle Adam Jankowiak, E-commerce Manager.

Autor wpisu: Soluma SEM

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.